Melayu Boleh Kempen Hebat



MELAYU BOLEH


MELAYU BOLEH di Google Search Engine seakan bermaksud Laman Lucah Melayu. Istilah Melayu Boleh tidak lagi dilihat dengan maksud yang sebetulnya. Ia merupakan Pencemaran Bahasa Melayu yang boleh memalukan Rakyat Malaysia berbangsa Melayu. Jika melihat sahaja keyword MELAYU BOLEH, terbayanglah laman yang dipenuhi cerita, gambar dan video orang-orang melayu tidak berbaju dan beraksi menjijikan. Konon-konon Melayu Boleh la sangat.



DUNIA MELAYU BOLEH HANCUR


Perkataan MELAYU BOLEH disalah ertikan dan dikategorikan tidak senonoh. Jelas, frasa Melayu Boleh hari ini menjadi Taboo oleh sesetengah pihak. Bangsa Melayu mungkin terleka dan mulai layu. Namun usah terus leka hingga terlena. Bangkitlah Melayu, kita tentang istilah porno MELAYU BOLEH ini hingga akhirnya.

BLOG MELAYU BOLEH BERSATU


Masyarakat Melayu Boleh dikatakan lupa diri dan lupa asal-usul mereka. Kehebatan MELAYU BOLEH tidak mengira jantina dan peringkat umur, dari remaja hingga ke dewasa, dari yang bertudung hingga ke budak sekolah, semua ada dan Ya! Melayu Boleh Lakukan. Carian video 3gp budak sekolah melayu, Melayu bertudung dan macam-macam lagi menjadi trending lucah di kebanyakan search engine utama. Masalah penyalahgunaan bahasa dan istilah Melayu Boleh pastinya dipandang serius oleh semua pihak. Hanya memandang tiada bertindak, ia sesuatu yang sia-sia. Masalah ini tidak akan selesai selagi penyokong video 3gp Melayu ini tidak dihalang. Atau, mungkinkah anda salah seorang pengunjung setia Blog Melayu Boleh.



KEMPEN MELAYU BOLEH SEJATI


Apa yang kita boleh lakukan untuk menangani penyalahgunaan istilah Melayu Boleh. Sokonglah KEMPEN MELAYU BOLEH, dengan GOOGLE+, SHARE, TWEET dan LIKE entri MELAYU BOLEH Kongsikan entri yang menyertai Kempen ini di laman sosial. In Sya Allah

Adab Timur Melayu Boleh diamalkan


Hootoh Tudia bangga dilahirkan Melayu Islam yang optimis dan selalu yakin boleh. Secara peribadi Isu MELAYU BOLEH ini amat menyentuh hati. Kecenderungan untuk berbogel dan bermegah kepada umum, ia sesuatu diluar batas agama dan Adab Masyarakat Melayu Timur. Segalanya akan dipertanggungjawabkan di akhirat kelak. Wahai bangsa melayu kembalilah pada dasar keimanan dan prinsip tauhid seorang muslim dan manusia yang percaya dengan adab-adab jalur kesopanan dan kesusilaan masyarakat melayu Timur.



Melayu Boleh
Permalink: http://www.hootoh.my/2013/06/melayu-boleh.html

0 comments:

Post a Comment

Older Post ►

ShareThis Widget

Pageviews

 
abcSEOxyz Sihir Sihir SEO Malaysia